ProGreece

Launch Date: 19 Φεβ 2013

H διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece, το διαδραστικό κοινωνικό δίκτυο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, έχει ως στόχο να συνδέσει τις ελληνικές επιχειρήσεις με τη ζήτηση που εκδηλώνεται στη γερμανική αγορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

 Η πλατφόρμα ProGreece.com συνδέει την προσφορά των ελληνικών επιχειρήσεων με τη ζήτηση της γερμανικής αγοράς, υποστηρίζοντας και τις δύο χώρες στην αναζήτηση νέων επιχειρηματικών συνεργειών.  Έως σήμερα, περισσότερες από 1000 επιχειρήσεις από τις δύο χώρες έχουν εγγραφεί και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα αναζητώντας ευκαιρίες ενίσχυσης της εξαγωγικής τους δράσης, προώθησης καινοτόμων ιδεών, στήριξης επενδυτικών δράσεων ή σύναψης νέων εμπορικών συμφωνιών με γερμανικές επιχειρήσεις για projects στον τομέα της παραγωγής, αλλά και στις υπηρεσίες.

Στόχος της πλατφόρμας είναι η ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, η στήριξη της απασχόλησης με τη διατήρηση ή και την αύξηση των θέσεων εργασίας, η δημιουργία σταθερών συνεργασιών η?/και επενδύσεων μεταξύ ελληνικών και γερμανικών εταιριών, όπως και η τόνωση της εμπιστοσύνης της γερμανικής αγοράς στην ελληνική. 


Η πλατφόρμα ProGreece προσφέρει τη δυνατότητα για: 

  • τη δημιουργία εταιρικών παρουσιάσεων, 
  • την προβολή των παραγωγικών δυνατοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων (supply side)
  • τη συγκέντρωση στοιχειών για τη ζήτηση από γερμανικές επιχειρήσεις (demand side) 
  • την αντιστοίχηση προσφοράς - ζήτησης και την ενημέρωση ενδιαφερόμενων εταιριών, 
  • την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων, 
  • τη δημιουργία «κοινωνικού επαγγελματικού δικτύου» (social business network). 

Παρεχόμενες υπηρεσίες για τις εταιρίες

1. Εγγράφονται δωρεάν στο www.pro-greece.com. 

2. Δημιουργούν το δικό τους κατατοπιστικό προφίλ. 

3. Αναζητούν περισσότερο στοχευμένα κατάλληλους επιχειρηματικούς εταίρους μέσα από μια ποικιλία πληροφοριών με παραπομπές σε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά προϊόντων και υπηρεσιών και μια συλλογή φωτογραφιών. 

4. Παρουσιάζουν τις υπάρχουσες δυνατότητες παραγωγής και παροχής υπηρεσιών, όπως και το ενδιαφέρον τους για εξαγωγές. 

5. Ενημερώνονται για τη ζήτηση των γερμανικών εταιρειών, αντισταθμίζοντας τις όποιες δυσκολίες στην αύξηση της παραγωγής. 

6. Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης οδηγούνται, τελικά, σε νέες συνεργασίες ή εμπορικές συμφωνίες. 

Η δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας ProGreece είναι μια πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που υποστηρίζεται από το Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Ελλήνων Μεταναστών και Ομογενών από τη Γερμανία, την Ένωση Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης και της Mediascape ΕΠΕ.